Sakaryaspor, Trendyol 1. Lig’in 18. haftasında Gençlerbirliği ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Rüstemler Tesisleri’nde Teknik Direktör Mesut Bakkal yönetiminde basına açık şekilde gerçekleştirilen idman, ısınma hareketleri ile başladı. Düz koşu ve istasyon çalışması ile devam eden antrenmanı yeşil-siyahlılar, taktik çalışma ile sonlandırdı. Tedavileri süren ve idmanda yer almayan Emre Demir ile Salih Dursun ise salonda çalıştı.
“Hem moralliyiz hem de keyifliyiz”
Antrenmanda açıklamalarda bulunan Sakaryaspor Teknik Direktörü Mesut Bakkal, “İlk devrenin bitimine iki hafta var ama bu araya dirençli ve iyi puanla girdiğimizi düşünüyorum. Toplayabileceğimiz en iyi puanı topladığımızı düşünüyorum. Moral olarak iyiyiz, antrenman sahamızın çalışması da tamamlandı. Bu da bizim için çok büyük bir avantaj. Arada bir Başakşehir hazırlık maçı oldu ve o da çok verimli geçti. Şimdi hem moralliyiz hem de keyifliyiz, bir eksiğimiz de yok, devam ediyoruz. İnşallah Gençlerbirliği maçı ile hem oyuncularım hem de ben iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz. Bundan sonra yeni bir başlangıç gibi Gençlerbirliği maçı ile başlayacağız. Her şey iyi gidiyor şu anda ve inşallah böyle devam ederiz” ifadelerine yer verdi. – SAKARYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Trabzonspor’a sakatlık şoku! Yıldız isim sedyeyle çıkarıldı…
6531 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1020 kez okundu
3
Thomas Müller ve Eric Dier’in ayrılıÄı sonrası Alman devinden çılgın plan
746 kez okundu
4
60. CumhurbaÅkanlıÄı Türkiye Bisiklet Turuânu Hollandalı sporcu kazandı
729 kez okundu
5
Ablasının önerisiyle baÅladı: Dilara’nın hedefi dünya ÅampiyonluÄu
727 kez okundu