Eskişehirspor’un Manavgat Belediyespor’u 2-1 yendiği ve 30 bin 358 seyirci ile rekor kırılan maçı canlı takip eden 14 yaşındaki kelebek hastası Nurettin Efe Keskin, üçlü çektirerek taraftara tezahürat yaptırdı.
Bölgesel Amatör Lig’in (BAL) 11. haftasında Eskişehirspor ve Manavgat Belediyespor karşı karşıya geldi. Eskişehir Yeni Atatürk Stadyumu’nda oynanan karşılaşmayı 2-1 kazanan Eskişehirspor liderlik koltuğuna otururken, 30 bin 358 seyircinin gittiği maç ligin en yüksek seyirci ile tribünden takip edilen maçı olarak kayıtlara geçti. Kelebek hastası olan Nurettin Efe Keskin de heyecanlı müsabakayı canlı olarak takip etti. Siyah-Kırmızı atkısıyla birlikte takımına destek veren Keskin, devre arasında üçlü çektirmek için babasıyla saha ortasına geldi. Oluşan derin sessizliğin ardından Keskin’in üçlü çektirmesiyle coşkulu taraftar hep bir ağızdan tezahürat yaptı. Futbolun sadece futboldan ibaret olmadığını bir kez daha ortaya koyan o anlar görenlerin yüzünde tebessüm oluşturdu. – ESKİŞEHİR
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Trabzonspor’a sakatlık şoku! Yıldız isim sedyeyle çıkarıldı…
6531 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1020 kez okundu
3
Thomas Müller ve Eric Dier’in ayrılıÄı sonrası Alman devinden çılgın plan
746 kez okundu
4
60. CumhurbaÅkanlıÄı Türkiye Bisiklet Turuânu Hollandalı sporcu kazandı
729 kez okundu
5
Ablasının önerisiyle baÅladı: Dilara’nın hedefi dünya ÅampiyonluÄu
726 kez okundu