Amed Sportif Faaliyetler Teknik Direktörü Servet Çetin, Kocaelispor mağlubiyetinin ardından, “Kocaelispor sahada iyi oyun sergileyen bir takım. Talihsiz bir gol yedik. Bunun adına üzgünüz. Rakibi ve hakemi tebrike ediyorum” dedi.
Trendyol 1. Lig’in 23. haftasında Amed Sportif Faaliyetler, deplasmanda Kocaelispor’a 1-0 mağlup oldu. Mücadelenin ardından düzenlenen basın toplantısında Amed Sportif Faaliyetler Teknik Direktörü Servet Çetin, açıklamalarda bulundu. Çetin, “Öncelikle hakemi tebrik ediyorum iyi bir maç yönetti. Karışımızda lider vardı. Savunmayı çok iyi yapan bir takım vardı. Kocaeli takımı savunmayı iyi yapan sonra iyi çıkış yapan bir takım. Kocaeli’ni de tebrik ediyorum. Bizler de üzgünüz. Talihsiz bir gol yedik. Hatalarımızdan ders çıkaracağız. Başlangıçta oyuncu arkadaşlarımız biraz çekindi. Topu kazandıktan sonra güzel çıkıyorlar. Bizim bir uyum problemimiz de var. Takıma yeni katılan oyuncuları adapte edeceğiz. Hamle yapmakta zorluk çekiyoruz” şeklinde konuştu. – KOCAELİ
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Trabzonspor’a sakatlık şoku! Yıldız isim sedyeyle çıkarıldı…
6531 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1020 kez okundu
3
Thomas Müller ve Eric Dier’in ayrılıÄı sonrası Alman devinden çılgın plan
746 kez okundu
4
60. CumhurbaÅkanlıÄı Türkiye Bisiklet Turuânu Hollandalı sporcu kazandı
729 kez okundu
5
Ablasının önerisiyle baÅladı: Dilara’nın hedefi dünya ÅampiyonluÄu
727 kez okundu