Trendyol Süper Lig’in 19. haftasında sahasında Fenerbahçe’yi ağırlayan Konyaspor’da seremonisinde futbolcular ve Konyasporlu taraftarlar tarafından trafik kazasında hayatını kaybeden futbolcu Ahmet Çalık anıldı.
Trendyol Süper Lig’in 19. haftasında Fenerbahçe ile karşılaştıkları maçın seremonisinde Konyasporlu futbolcular, 3. yıl önce trafik kazasında hayatını kaybeden futbolcusu Ahmet Çalık’ı unutmadı. Futbolcular sahaya “Seni Unutmayacağız Ahmet Çalık” yazılı pankartla çıktı.
Konyasporlu taraftarlar tarafından ise kale arkası tribününde “Doymadım Doyamadım” yazılı Ahmet Çalık pankartıyla koreografi yapıldı. – KONYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trabzonspor’a sakatlık şoku! Yıldız isim sedyeyle çıkarıldı…
6533 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1023 kez okundu
3
Thomas Müller ve Eric Dier’in ayrılıÄı sonrası Alman devinden çılgın plan
754 kez okundu
4
60. CumhurbaÅkanlıÄı Türkiye Bisiklet Turuânu Hollandalı sporcu kazandı
737 kez okundu
5
Ablasının önerisiyle baÅladı: Dilara’nın hedefi dünya ÅampiyonluÄu
735 kez okundu